diumenge, d’agost 29, 2010

Adéu!

L'escriptor m'ha fet arribar la següent nota:
"Després de tant temps buscant històries pels carrers de la vostra ciutat. Intentant veure amb els teus ulls, intentant sentir amb la teva pell. Després d'imaginar tal i com tú ho faries, o com crec que ho faries. En definitiva, després de tant intentar ser tú, començo a pensar que m'estic convertint en tú. Trobo fascinant poder viure dues vides, però penso que te n'estic robant una. Això em fa sentir com si fos còmplice d'una gran injústicia, doncs no vull viure una vida que no em pertoca, per genial que sigui. I menys la d'algú que em va fer retrobar la vida que s'allunyava, la que sí em pertocava. Perquè poder tornar a explicar històries ha despertat de nou les il·lusions adormides en aquest profund son que per fi ha deixat de ser malson. Per això, crec que ja ha arribat el moment de deixar d'amagar-me, de tornar a ser jo mateix. D'explicar al món les històries sense utilitzar cap màscara.
Desitjo que com aquell dia qualsevol en aquell bar qualsevol, els nostres camins es tornin a creuar. Llavors seré jo el que t'animarà a continuar imaginant. Fins sempre. El teu amic."

I així és com s'ha despedit l'escriptor que ha compartit durant aquest temps tantes històries amb nosaltres. Els que, com jo, l'heu seguit i esperaveu pacientment l'arribada de noves històries; no patiu perquè segur que aviat el retrobarem en qualsevol estanteria, pantalla, paret o tovalló de Barcelona. Ningú caldrà que ens expliqui que allò ho ha escrit ell, l'escriptor. Fins sempre, fins aviat!!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

No opto

Alba ha dit...

Això no deu voler dir que deixes d'escriure no?
M'ho hauràs d'explicar perquè no ho he acabat d'entendre... serà avui? a les festes de la Mercè?

Joan ha dit...

Deixar d'escriure? Impossible. El que si sembla és que serà l'últim post del blog.

Sí, avui ens veiem!!